fredag 26 november 2010

Finbesök.

Den här lille killen har gjort min dag väldigt rolig så här långt. Jag hoppas det fortsätter lika bra!

Den lilla handen i fickan.

Lilla handen sitter som en smäck i fickan! S går i trappan med den där, jagar sin moster med den på plats och bygger Kaplastavar med en hand. (Ja, den andra är ju klistrad i fickan.)

Med bestämda steg.

Med bestämda steg... Lilleman hörde andra barn leka på lekplatsen alldeles bakom vårt hus och satte fart för att få sällskap. När han kom fram stod han mest bakom mitt ben. Jag hade väldigt trevligt i alla fall, för jag stod och pratade med yngsta dotterns gamla dagmamma som hade massor att berätta!
Liten snorgärs!

Fotografier som inte planeras blir ofta favoriter hos mig. Det här gick av för att jag råkade ha fingret på avtryckaren. Konstigt att det kunde bli så skarpt som det ändå blev. "Gloriahår" är så fint! Funkar bra på lintottar.

1 kommentar:

Min plats i solen sa...

Vilken mysig dag ni har haft tillsammans och vilka härliga bilder på det lilla charmtrollet. :)

Jag håller med dig, ofta är det de helt oplanerade bilderna som blir bäst. :)

Ha en fin första advent kära Monica!

Kram Lotta