tisdag 2 november 2010

Fullt upp!

Här har det varit cirkus idag! Maken sitter och jobbar med sin vän i soffan under trappan, lillasyster och hennes två små godbitar är här i två dagar medan deras hem invaderas av göteborgare och alla barnen har höstlov. Det är skönt att ha tid att göra lite allt möjligt och att inte behöva vara så produktiv hela tiden. Jag satte en smulpaj med äpplen på bordet tillsammans med ett paket vaniljglass för en liten stund sedan. Jag förväntar mig att det mesta är borta när jag kommer ner igen om en minut. Så ska det vara när hela huset är fullt av glada människor!

I AMLT:s blogg fokuserar vi på tacksamhet under den här (amerikanska) Thanksgivingmånaden. Dagens inlägg har jag skrivit. Jag tror det blir en riktigt trevlig månad, så kila in i bloggen och kommentera gärna om du ser något som rör dig lite extra på något vis!

I går lades en hel hoper fina kort upp i Kortskissbloggen. Mitt kort är på väg ner till Malmö där min käre lillebror bor nu för tiden. Eftersom jag inte tror att han läser min blogg kan ni få se kortet jag gjorde till hans födelsedag efter den här veckans skiss.

Inga kommentarer: