torsdag 20 januari 2011

Alternativ Formexrapport, helt utan fotografier.

Maria Montazami är en ståtlig kvinna! Nu är hon i Sverige och kränger väskor, hundkoppel och vad det nu var i en monter lika ståtlig som hon själv. Det kändes som om fru Montazami var rena kungligheten med alla som uppvaktade henne vart hon än gick. Lite kul...

Jag hann gå en sväng i två av hallarna idag. Det kändes "sådär". Alltså, det finns ju en massa fint, men om jag hade haft en butik hade jag inte kunnat välja vilken fot jag skulle stå på. Mycket känns "same, same". Jag såg ingenting som fick mina knän att darra i alla fall.

Mina gamla kollegor stod i en annan hall än jag själv, så jag sprang bort för att säga hej. Det var så roligt så! Ibland känns det som att tiden stått stilla.

Våra barn är underbara.

Inga kommentarer: