onsdag 12 januari 2011

Tävlingar och vinster.



Det här fotot gör inte direkt mitt vinnartryck från mammornas Adventskalender rätt. Jag var idog och tävlade nästan varje dag i december och bakom lucka 23 hade jag turen med mig! Jag vann ett valfritt tryck från Illustrera mera, en av butikerna man kan hitta hos Etsys svenska lillasyster Signerat. Det här var det jag föll för. När det lugnat ner sig lite här hemma ska jag ta en tur till IKEA och köpa en Ribbaram till. Jag tror att det blir fint!

När jag sammanfattar vinståret 2010 blir det lite blekt. En t-shirt från Vero Moda (jag använder den mest hela tiden, så den vinsten kanske är årets höjdpunkt), fina julpärlor och pärlverktyg från Pagoni.se, trycket jag visade här ovanför, en årsförbrukning av Naturelleprodukter, några biobiljetter, ett gäng härliga babyprodukter som min lilla systerdotter fick och en bok. Jag längtar efter en resevinst, men den kommer säkert så småningom, eller hur?!

2 kommentarer:

Mya sa...

Ja självklart! Å det blir en lååång resa dessutom. Jag håller tummarna ;)

Jag gillar ditt tryck. Tror att det kommer passa hur bra som helst i en ribba.
kramkram

Min plats i solen sa...

Grattis till alla fina vinster och vilket härligt tryck. Man får den där varma och glada känslan av att titta på det. :) Och resan lär självklart dyka upp. Förhoppningsvis snart. ;)

Kram på dig!