måndag 17 januari 2011

Iiiih!

Konversation med mig själv:

Pyssla, pyssla, pyssla. Kom på något nytt då! What? Så där har du ju redan gjort femtioelva gånger. Nej, men nu har du glömt något. Fler kort! Wellpapp... Jag blir galen! Jag hittar ju ingenting här. Var har jag lagt glazen? Limmet? Skärbrädan? Nej!!! Uff. Handen i embossingpulvret. Lyckat! Åh, nej! Jag kommer aldrig att hinna.

Oj! Har jag vunnit en fotosession hos The Studio? Stackars människor som ska försöka få till mig på foto. Lycka till, säger jag. Fast kul ska det bli!


Nya stämplarna? Nya stämplarna! Har de kommit? Nu? De som jag var med och gjorde?! Gulp. Vågar inte titta. Blev de bra? Kan man göra något med dem?


Fortsättning följer... (Om ni vill titta närmare på stämplarna finns de hos You Do i monter C 14:21 på Formex. Maria Montazami ska tydligen stå i monter C 22:30, så ni kan ju ta en sväng förbi oss på väg till henne!)

2 kommentarer:

Ellison sa...

Hihi lätt att känna igen sig i din konversation :)
Och jag tror du kommer bli superfin på fotosessionen, jag blev positivt överraskad när jag var på det förra året!
Spännande med stämplarna!! Och ha så skoj på Formex!

AnnaB sa...

Gud så spännande med stämplarna! :) Ha det skoj på Formex...! Jag önskar så att jag kunde åka dit!