måndag 24 januari 2011

Städa hela dagen!

På onsdag åker jag till Frankfurt och är borta i en vecka, så jag känner för att dra igenom huset med en riktig storstädning. Jag inte bara känner för det, jag har till och med redan satt igång! Tvättmaskinen är på runda två och dammsugaren är framplockad.

Eftersom dammsugarbilder inte är speciellt roliga får ni se skylten som jag planerade (tillsammans med "bossen") och pysslade till mässan jag har tjatat om de senaste veckorna. De nya produkterna har mycket färg, så jag försökte bygga på det. Den observante som också följer Kortskissen märker att det hänger ett kort efter dagens skiss, no. 120 (mittenraden, längst till vänster) på väggen. Jag hann inte fota det innan jag packade till Formex och nu är det på väg till Frankfurt.

You Do, Formexskylt

Inga kommentarer: