måndag 3 januari 2011

Bling, blång.

Idag åkte jag och lämnade av den äldsta hos hans kompis och den yngsta hos hennes. Efter det åkte jag och mellanbarnet till Huddinge C. Vilket ödelandskap! Vi hade ett par saker att bocka av på "Att Göra"-listan. När de punkterna var avklarade gick vi in på Kicks och kom efter närmare en timme ut ungefär 300 kronor fattigare. Vi kände oss som riktiga vinnare, dock.

E hittade en härlig ögonskuggepalett till 70% av ursprungspriset, vi köpte flera nagellack (IsaDoras som blivit Bäst i Test på flera ställen, i flera färger och ett julpaket med tre lack från China Glaze), en burk med härligt läppbalsam till halva priset och lite sminkborttagningsmedel. Nu sitter jag här med mina mörkgröna metallicnaglar och känner mig nästan lite farlig! Ibland är det roligt att stiga ur sin lilla låda och hitta på något helt annorlunda.


Nästan halva familjen övernattar på andra ställen än här hemma, så vi som är kvar bestämde oss för att ta en rask kvällspromenad. Helt underbart! Med rätt kläder, och reflexer, är det toppen att promenera i vintermörker. Nu blir det te och Bond. James Bond.

1 kommentar:

Lisen sa...

Snygga metallicanaglar!!! Njut av Bond!