måndag 3 januari 2011

Viktigt.

Ingen viktuppgång över jul och nyår. Hurra! Nu är det dags att ta tag i nästa omgång. Jag lider ingen brist på inspiration. Det dräller av "nystart", "kom igen" och "så här gör du" överallt. Jag är så otroligt tacksam över att jag redan har gjort den värsta delen och att jag kom igång innan det var för sent.

Jag har ett par jeans som jag kommer i, men som inte sitter snyggt. Sanningen att säga så kan jag knappt knäppa knappen. Jag tror att jag är 3-5 kilo från rätt storlek, så det får bli jeansen som är målet snarare än vikten. Vad sägs om det?

När jag ser det här fotot på mig själv taget i juni är jag så glad över att jag inte är kvar där jag var då... Det var där det började.

3 kommentarer:

Sockergrynet sa...

Underbart att du slapp viktuppgång, bra jobbat! :) Du kommer fixa det där sista också, du är ju nästan där!

Jag har också börjat äntligen. Lugnt, sakta och fint! :) Nu är det min tur!!

God fortsättning!
KRAM

Monica sa...

Tack och heja!

HelenaN sa...

Finaste, finaste, Monnah!