onsdag 3 december 2008

Plus och minus



Plus:
1. Fläkten har satts upp i köket idag, så förutom det nyuppbrutna golvet så är allt klart.
2. Jag är nästan färdig med julklapparna.
3. Jag älskar min familj.
4. Jag ska få umgås med min syrra Tina som annars bor i Skottland i fyra dagar! Hon bor hos en annan syster, men vi hinner ju träffas ändå. Dessutom kommer en syster till från Karlskrona till helgen. Nu fattas bara Jette och Kajsa!

Minus:
1. Fläkten blåser utåt istället för att suga in och dessutom dånar den väldigt. Vi valde den för att den var så tyst i affären. Hmmm. Någon som är förvånad? Jag skulle ha blivit skeptiskt om allt hade varit okej.
2. Julklappspengarna försvann hastigt och lustigt (fast vi borde få tillbaka dem).
3. Jag är så blödig.

2 kommentarer:

Catharina sa...

Nu vet jag inte om det är för att du blev bestulen som du är blödig, men jag grät när jag skulle ringa och polisanmäla min stulna cykel. "Är du ledsen?" frågar polisen då. Ja, men vad tror hon, någon har ju STULIT MIN CYKEL! Tycker snarare det är konstigt att hon blev överraskad!

För övrigt är jag så blödig att min förra chef hade laddat med näsdukar (till mig) när han skulle berätta att han skulle sluta... det säger kanske ganska mycket ;-)

Theresa/Tette sa...

Gulle dig, köket ser så fint ut! Snart snart bara måste ni få en lugn stund kring detta håller verkligen tummarna för din skull. Men vilken resa ni har haft med denna renovering... Jag är full av beundran för din kämparglöd och din positiva inställning för det bara måste ha varit massor av tillfällen där du känt att "inte en grej till".

Vi skrivs väldigt snart igen!