torsdag 5 februari 2009

Ett kort i veckan, vecka 1





De här korten ska bli en liten livskunskapssamling om mig och för mig. Vill någon kolla så är det okej. Jag skriver inga stora hemligheter. De sparar jag till dagboken. Funderingar, undringar, markeringar, fantasier, sanningar och allt möjligt annat kommer att få vara med. Inspirationen kommer från Mya som i sin tur blivit inspirerad av Emily Falconbridge. Häng på! (Okej, jag skulle ha börjat för sex veckor sedan, men nu betar jag av en vecka i taget istället. Kan jag så kan du.)

Ordet för vecka ett är mitt årsmål, nämligen ordning.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket underbar kort!! Så roligt att du också är med!! Ser fram emot att få se fler!!

kram

Mya sa...

underbart kort!!! så roligt att få se dina kort, grymt inspirerad!!! :) kram mya