söndag 15 februari 2009

Hepp.



Jag har ju inga högar kvar här hemma. Nja, nästan i alla fall. Ikväll tog jag tag i högen med layouter som inte satts in i något album. Fem stycken blev slängda av bara farten. Det var fem 12x12-sidor som jag gjort då jag demat, utan riktig tanke eller mål och med begränsade tillgångar till vad jag fick använda vid de olika scraptillfällena. Jag brukar inte slänga saker som jag gjort, men efter att ha lyssnat på Fiffi då vi pratade mycket under Formex insåg jag att man faktiskt har lov att göra sig av med papper som bara tar upp dyrbar plats i albumen. Skönt! Sidan jag visar här uppe är gjord till Annikas utmaning i Swe-bloggen. Positiva måluppnåenden är värda att dokumentera, eller ur?

Min helg har varit så intensiv att jag knappt vet vad jag heter längre. Maken skjutsade vi till kontoret efter att ha ätit söndagsmiddag hos hans gamla mormor. Vi får väl se om han kommer hem och sover några timmar innan veckan sätter fart. Igen.

Nya tag!

Inga kommentarer: