torsdag 5 februari 2009

Först och sist

Det här snodde jag från Anja...

First
First Job- plocka jordgubbar hos Nils-Erik och Per-Gunnar, storbönderna på Sturkö (om man inte räknar barnvaktsjobb som jag faktiskt fick betalt för)
First Screen Name- alltid Monnah
First Pet- dvärghönsen eller kaninerna (Dvärgis var min favorit, men jag tror inte att hon var först)
First Credit card- har aldrig haft något kreditkort, klarar mig bra med mitt MasterCard debit

Last
Last Car Ride- skjutsade försenade familjemedlemmer till pendeltåget
Last Movie watched- Benjamin Buttons otroliga liv
Last Beverage Drank- en kopp te från Jettes tekalender, ett Yogite som jag tror hette Lemon Mint
Last Food Consumed- grov macka med Philadelphiaost och tomat
Last Website Visited- Anjas blogg

Now
Birthday- 5 oktober
Siblings- två bröder, fyra systrar och en extrasyster
Hair Color- brunt, färgat lite lagom choklad sådär
Eye color- grågröna
Shoe Size- alldeles för stora, dessutom två olika (fötterna har behagat växa olika mycket)
Wearing- min degartröja från Polo Sport (hittad i en av mina Philadelphiagrannars enorma klädutrensningssäck år 1999), långkalsingar och skidbyxor (jodå, jag har redan varit ute och skottat)
Thinking about - vilken underbar dag det här ska bli

Hur är det med er då?

Inga kommentarer: