onsdag 25 februari 2009

Skaparveckan börjar imorgon!



Imorgon börjar min Skaparvecka. Jag har lovat mig själv att pyssla ihop något nytt varje dag och lägga upp här i bloggen. Smäll mig på fingrarna om jag missar det! Hur som helst är det något jag har tänkt på länge och väl. Jag har högar med tyg, färg, scrapprylar, kalligrafipennor och allt vad det är, så något borde jag väl kunna åstadkomma. Sidan här ovanför får tjuvstarta det hela. Den gjorde jag till en utmaning för ett par veckor sedan då det var scrapträff i Täby. (Bingo - Scrappa en sida med självporträtt, band, brads och journaling i remsor.)

Häng på, vet ja'!

4 kommentarer:

Zarah sa...

Ja. Jag hänger på! Jag behöver verkligen den sparken där bak.

Vilken FIN sida, förresten - och du är himla vacker!!

ylva sa...

vilken underbar idé :). jag skulle gärna vara med, men just den här veckan och nästa känns rätt hopplösa på skaparfronten... fast bra på andra vis ;).

och layouten är fin!

kram kram,

Helen sa...

Kul idé! Ska bli skoj att följa dig under din vecka!

Ellison sa...

Vad härligt med skaparvecka! Ser med spänning fram emot vad du kommer skapa! Kram