onsdag 4 februari 2009

Utmaning

Jag har blivit utmanad av Jenny.

- Gå in i mappen mina bilder
- Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
- Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den
- Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om för dem att dom är utmanade



Ja, det här fotot var ju inte så kul. Jag antar att jag tagit kort på kortet för att visa upp det här i cyberrymden. Ah! Kom på att jag älskar att guldembossa. Det måste jag göra snart igen!

Själv utmanar jag:
Hattifnatt
Pernilla
Lindzi
Tina
Zarah
Myamia

2 kommentarer:

Maria sa...

Ah, kul utmaning! Den ska jag göra så fort jag får möjlighet. Vilket underbart kort du visar upp förresten, guldembossing är verkligen supersnyggt!
Ha en riktigt bra dag! KRAM!

Mya sa...

hej hopp :) nu har jag hoppat på utmaningen och tur var väl det. Jag hittade ett guldkorn, tack vare dig :)

kul att du gjort kort till *bara jag*, ser fram emot dem jättemycket!!!
kraaaaaaaaam mya

å så klart är kortet ljuvligt, du är så himlans duktig!