lördag 7 februari 2009

Scraplördag

Den manliga delen av familjen åker skidor i Romme idag. Själv åker jag snart på scrapträff med döttrarna. Vi kommer att få träffa en massa scrappare som säkert är otroligt inspirerande. Själv pratar jag väl bara som vanligt, men jag ska försöka få en del gjort. Äldsta dottern har gett knivskarpa instruktioner. "Det är melodifestival ikväll, så vi måste vara hemma klockan åtta, ANNARS..." Det är tufft att vara mamma till en tioåring ibland.

Edit: Jag fick i alla fall heja på Anna och Tette och Meri och Jenny och några andra. Kul! Ett par layouter och ett kort senare var tjejerna "nöjda" och vi tog E18 hem igen. Nu är det dags för Melodifestivalen istället!

1 kommentar:

Helen sa...

Kul det låter att träffas och scrappa! Själv ska jag se festivalen på plats i Gbg idag, julklapp från maken!