onsdag 26 november 2008

Eftersom jag egentligen inte har tid...

... passar jag på att lägga upp några julkort från i måndags.



Mitt favoritkort, fast här kan man inte se hur fint det är. Cuttlebugstjärnor och -bokstäver glittrade med Stickles. Allt på ett kort i min nya, mest använda storlek 10x10 cm.



De här fina hjärtana fick jag uppstämplade av HelenaK och vet därför tyvärr inte var de kommer ifrån. De är målade och belagda med 3d-glaze. God Jul-stämpeln? Ingen aning.



Den här sötingen är i alla fall från Pysselpassion. Jag ska stämpla honom på mina julklappslappar i år. Promarkerpennor, Sakurapenna, Bazzill Just the Edge och så lite rött glitterlim på mössan.



Det här kortet ser riktigt sunkigt ut, men egentligen är det guldskimrande på grön botten och inte alls så här trist. Guldembossad stämpel. Etiketten är stansad med Cuttlebuggen.

2 kommentarer:

Resenären sa...

Älskar dina enkla men underbara kort!
Kram

joggemia sa...

Så fina julkort! Gillar särskilt det översta...så fint i sen enkelhelt!

Kram!