söndag 16 november 2008

Under vår trappa...



... håller vi på att göra ett litet konstgalleri. Ursäkta det riktigt dåliga ljuset. Det här är bara för att visa vart vi är på väg.

Create Love-tavlan har duktiga Åsa gjort. Den är så läcker! Gandhi-citatet gjorde jag i Photoshop. Tack för hjälpen med tyckandet om svart eller vit bakgrund! Stolarna har jag pysslat ihop och målat och fixat. Jag var med i en stolklubb för några år sedan, så det finns fler byggsatser på lager. Två till ska göras klara och få komma upp på hyllan. I det här galleriet ska det också finnas en sida ur en gammal tysk barnbok, en minitavla från Blekinge och så svartvita foton i silverramar på barnen. Det känns som att det blir precis så där lagom blandat som jag vill ha det.

5 kommentarer:

ylva sa...

åh, har varit så nyfiken på det där trycket! vad fint det blir :). an salig fast harmonisk blanding liksom.

Sylvia sa...

Åh, va mysigt det ser ut, ett litet krypin under trappan, där barnen säkert kommer att trivas också! :) Kul idé!

Sylvia sa...

Å TACK, för lyckönskan också, kom jag på! Kramis!

Anonym sa...

Snyggt!! Dom små stolarna var ju jätteroliga! Ska bli kul att se det "färdiga" resultatet sedan.

badanka sa...

Fint:-D