fredag 21 november 2008

Utmaning

Jag har blivit utmanad av Tette och här kommer mina svar!!

Vilken mat äter du ofta? ** Pasta med olika såser, biffar, lax, grytor...

När du är på kalas, är du personen som sitter eller hjälper du till att duka av? ** Jag hittas lättast i köket.

Var sitter du helst när du bloggar? ** Vid datorn. Makens bärbara dator är upptagen för det mesta.

Köper du ofta Triss? ** Nej.

Vilket land eller vilken stad har varit din bästa semester? ** Den här kan jag inte svara på. Det kan vara Rom, Thailand, vår återresa till USA eller resan till Österrike då Mia och jag blev bästisar...

TV-kanal tittar du mest på? ** 4 eller 4+. Man tager vad man haver.

Vilket är ditt favoritvin? ** Dricker inte vin. Det skulle vara Amé i så fall! :-)

Här är reglerna: Välj ut 4 stycken som du vill ska svara och utmana dem sedan på deras bloggar. Be dem läsa din, och låt personen som utmanat dig veta när du svarat på utmaningen.

Nu vill jag utmana följande kreativa pysslare: Men det vet ni väl att jag inte kan välja ut någon! Jag utmanar alla som läser. Snälla, om ni inte har svarat innan så gör det nu.

Inga kommentarer: