måndag 10 november 2008

Stadsbiblioteket och födelsedagskort.

Idag har jag varit en sväng in till Stockholm för att besöka Inka som har hand om olika aktiviteter på Stadsbiblioteket. Det var spännande att få komma in i det innersta. Vilket ställe! Man kan lätt gå vilse i boklabyrinten... Hur som helst ska jag komma till biblioteket för att pyssla julkort vid två tillfällen innan jul. Jättekul! Det är inget Metalimojobb utan något jag gör för att jag tycker det är roligt att ge barn och ungdomar chansen att få pyssla.



Idag har Kortskissen startat upp igen. Vilken skatt den är, Linas blogg! Kila in och titta på allt fint som ligger där. Själv ska jag ge mig ut i snålblåsten för att hämta hem lilltjejen från skolan.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket härligt annorlunda grattiskort! *gillar*
kram! stina

Anonym sa...

Å ett så härligt kort! Annorlunda, och såååå vackert!

PERNILLA sa...

härlig blomma! jag har startat en ny blogg... kreera mera. häng på vettja. och sprid detta. ju fler desto roligare. tanken är att det inte ska spela någon roll vilket uttyckstätt man har. alla kan vara med!