måndag 17 november 2008

Globen



Den här stämpeln har jag velat ha sedan jag såg den hos Stephanie för rätt länge sedan. Nu fick jag chansen att köpa den själv (och snögubben inuti också så klart) hos Motivet. Jag målade med Twinklings och lackerade själva globen med 3D glaze. Kortet ser simpelt ut på bild, men jag tycker jättemycket om det! (Man kan inte se det i det dåliga ljuset, men himlen är svagt blå och snögubben och snön är målad med en vit, skimrande färg också den. Sockeln målade jag med färger "pewter".)

7 kommentarer:

Annika W sa...

Läckert, läckert!!!

Anonym sa...

Cooolt, kan tänka mig att det är riktigt läckert IRL också, men jag ser redan lite blänk. Jättefint!

Theresa/Tette sa...

Men du vad snyggt det blev! Det där med 3Dglaze verkar ju jättespännande!

Oh, vad kul att du kommer till Scrapmaran! Det ska bli jätteroligt att få träffas IRL.

Ha en riktigt bra dag!
Kram Tette

PS Du har en liten utmaning i min blogg om du vill DS

Mya sa...

Så läcker stämpel! kortet ser jättefint ut!!

bjorx sa...

Fiint! :-)

Det är lite synd om mig i dag (fast mer synd om sonen) för jag VAB:ar pga magsjuka... Så om du händelsevis skulle ha tid för ett mail så vet du att jag gärna läser det...

*skamlöst tiggeri*

;-)

Helen sa...

Riktigt fint!

ylva sa...

så sött :). ett riktigt vinterkort! men du... hur har det gått med röret? säg att det bara var något tillfälligt knas!

kram kram,