måndag 24 november 2008

Måndag morgon!

Här är min nya kärlek- The Weepies underbara musik. Lyssna på de här fantastiska låtarna och må bra... Akustiskt. Stämsång. Sköna röster. Det kan inte bli bättre!

Min syster blev fast på Arlanda igår kväll. Jag har inte hört från henne idag, men hoppas att hon nu är på väg hem. Jag gillar snö, men jag tycker inte om snöoväder. De är läskiga.

Nu ska jag göra klart julkorten. Till våra amerikanska vänner skriver vi alltid ett julbrev och det tar alltid längre tid än jag tror, så det är bäst att göra det nu. Annars är den här veckan hysterisk och rolig. Jag har gjort ett flödesschema (sådana saker pysslade jag annars med när jag var ung och pedantisk) för att inte bara överleva utan faktiskt ha det trevligt hela vägen! Mest längtar jag till stuffingen på fredag. Det finns inget GI med den maträtten, men det är nog det godaste jag vet i matväg. Nästan bättre än kroppkakor och sushi.

Så, gå nu och lyssna på The Weepies innan du glömmer det!

3 kommentarer:

Anna/Augusti_73 sa...

TACK, för dagens bästa tips!!!

/A

Ellison sa...

Ja tack för det tipset, vilken härlig musik! Kram

Anna sa...

Jag smyger in min kommentar och säger att det var lite för mycket hissmusik för MIN smak. Alla har vi olika smak. Det var iallefall väldigt roligt att lyssna på någonting annat än det man är van vid. Tack för tipset.