tisdag 12 januari 2010

En ny dag.

Jag älskar att vakna av mig själv. Idag var klockan 5.56 när jag vaknade med ett ryck och trodde att jag hade försovit mig. Jag satte fram larmet i nio minuter och steg upp kl. 6.05, pigg och glad. Dagen idag är en märklig dag, den är min, eller vad är det nu man säger?

Det finns massor av saker att bocka av på min att göra-lista, så jag börjar i ena änden. När rusningtrafiken klingat av ska jag åka till andra sidan stan, nämligen Upplands Väsby, för att hjälpa makens mormor. Jag tror det blir en avfrostning av frysen idag. Efter det ska jag njuta av det vackra vädret och se till att skicka fotot på kortskisskortet till Lina. Bara det är en bedrift eftersom jag aldrig skickar in de där fotona i tid! (Shame on me...)

1 kommentar:

Fläskdansen sa...

Underbart när man vaknar så! Här inträffade det för några dagar sedan, men då var klockan inte ens 3... Jag var jättepigg först, men självklart vissnade jag frampå förmiddagen!