lördag 9 januari 2010

Före och efter.


Tyvärr har jag inget före-fotografi, men jag kan säga att minerna inte var så här glada innan jag tog med mig damerna ut på pulkaåkning i gatlyktans sken. Det var så roligt! Jag hoppas inte att grannarna blev allt för störda av de hysteriska flick- och tantskratten.

Julen har städats ut och vi har fina, vita tulpaner på soffbordet. Fast den stora pappersstjärnan i fönstret vid matplatsen måste få hänga kvar ett tag till. Den ger en mysfaktor som är svårslagen!

3 kommentarer:

Fläskdansen sa...

Åh, du är som jag! Så fort nyår och trettonhelg är över vill jag ta in tulpaner! För då SKA DET VARA VÅR!!!

Tur man är optimist va?

Själv ser jag fram emot att nästa vinter förhoppningsvis kunna åka kana i backarna igen. Längtar ihjäl mig. Nu blir snart min operation av, och sen blir jag så bra i benen så...

Kram!

ÅsaF sa...

Åh va härligt det låter med pulkaåkning i mörkret!! Sådana infall hade min mamma ofta och vi tyckte hon va urknasig först, men sen hade vi sååå roligt :-)

Theresa/Tette sa...

Pulkaåkning - Yipiiie, men julen ut - hmm inte tagit tag i det ännu ... (puh).

Jag tittade på alla dina best of 2009 - guud vad mycket fint!
Vi hörs!