söndag 24 januari 2010

En tävling med osjälviskhetstema.

Jag känner för att vara snäll och osjälvisk och givmild. Jag blev så inspirerad av allt jag varit med om idag, så nu vill jag ge vidare. Tävlingar är roliga och ännu roligare blir de med någon utmanande liten knyck. Just en sådan tävling vill jag därför erbjuda er som läser bloggen! Vinsten blir ett må bra-paket med saker som jag själv tycker om.

1. Du tävlar för någon annan. Skicka den bästa motiveringen varför din vän, mamma, granne eller vem det nu är behöver ett uppmuntrande paket till följande adress: fruspara@gmail.com. Sjukdom, arbetslöshet, allmän modfälldhet? Orsaken spelar ingen roll, utan det viktiga är hur väl du talar för din kandidat.

2. Söndagen den 31/1 utser jag en vinnare. Då skickar jag ett mejl till vinnaren för att få reda på namn och adress till den som jag ska skicka paketet till.

3. Sprid ordet! Här har du chansen att verkligen vara osjälvisk och göra något oväntat för någon som är viktig för dig. Vill du inte ge samma möjlighet till någon annan?

Ha en riktigt fin vecka!

1 kommentar:

Zarah sa...

Vad du är go!! ♥