onsdag 14 april 2010

Bit latmasken!

Wow! Vilken dag! Solen skiner och hela familjen vaknade på rätt sida. Vi åt alldeles nybakat Bondbröd från Tefals egen bakbok.

"Powerwalk" måste vara den mest populära motionsformen just nu. Jag har redan hunnit med en liten runda här på morgonen. Skönt.

Det ligger damm som syns väldigt väl när man jobbar hemma och solen skiner genom de smutsiga fönsterrutorna. Det är dags att ta itu med både det ena och det andra.

Jag har tandvärk, men har fått tid till i morgon bitti. Surt på pengarna, trevligt att träffa Nils-Erik och Maud, världens bästa tandisteam.

I går skrev jag ett inlägg om band och hur man kan använda dem när man pysslar med scrapbooking. Det finns här.

Nej, nu är det dags att bita latmasken, som sagt. Grrrrrr!

1 kommentar:

Min plats i solen sa...

Jo, med det fantastiska ljuset och solen syns dammet och de skitiga fönstren. ;) Vi har det likadant här. Jag skyndar långsamt och tar lite i taget. :)

Trist med tandvärk. :( Jag hoppas att den försvann i och med besöket hos tandis?

Sköt om dig!
Kram Lotta