torsdag 8 april 2010

Hemma igen!

Den här gången åkte vi hem från Blekinge på kvällen. Resan gick bra trots tre barn och ungdomars gnäll på varandra. Det brukar faktiskt gå jättebra att åka med våra barn. De är vana vid långa biltransporter, men nu var de väl lite för trötta. De sista timmarna sov de i alla fall...

Vi har haft en skön och väldigt lat påskhelg. Påskafton var fantastisk med vackert vårväder. Vår i Karlskrona är så fint, bättre än här uppe nära hufvudstaden. Det är väl jag som är lite nostalgisk. Vi har en hel hög med släktingar som försöker få oss att flytta "hem", men jag är så nöjd med att ha "staun" som andningshål. Vi får väl se vad framtiden har att överraska med.

I måndags var det dags för en ny Lindziskiss hos Kortskissen. Jag gillar hennes skisser som ger mycket utrymme för egna tankar! Här är kortet som jag pysslade ihop.

2 kommentarer:

Anna/Augusti_73 sa...

Jag är kär i det här kortet!

Min plats i solen sa...

Vilket fint kort du har gjort! :) Jag gillar färgkombinationerna med ljusblått och brunt. :)

Det låter som ni har haft en härlig påskhelg tillsammans med nära och kära. :)

Kram Lotta