fredag 30 april 2010

Den 30 april 1969...

... gifte sig mina föräldrar. Grattis! Tiden går. Det gäller att ta den tillvara och fånga de små stunderna, eller hur? Jag hoppas att ni alla får en fin Valborg.

I morgon är det förresten NSD, alltså National Scrapbooking Day. Det finns roliga aktiviteter överallt på nätet för er som är pysselsugna. Vi får väl se om jag orkar dra fram lite kreativitet. Rebekah kommer att lägga upp en utmaning i A Million Little Things blogg, i Allt Om Scraps forum har jag läst om en rolig aktivitet som håller på under hela maj månad ("blog hop") och googlar man på NSD och scrapbooking får man en massa roliga tips.

3 kommentarer:

Min plats i solen sa...

Ett stort grattis till dina föräldrar! :) Vad härligt att ha hängt ihop så länge. :) Själv firar jag och maken 12-årig bröllopsdag i år. En bit kvar för vår del med andra ord. ;)

Ha en fin Valborg och lycka till med scrappandet i helgen. :)

Kram Lotta

Mamma med ambitioner sa...

Hej vännen!
Vilken fin dikt i ditt förra inlägg. Den sista biten hade jag aldrig hört är den egen komponerad eller?
Är sugen på att göra egna inbjudningskort till vår 40 årsfest. Kanske har du några tips.
Hoppas du får en fin valborg.
Kram Kristina:)

ylva sa...

hej du :)! otroligt fint kort (klock-stämpeln (är det en stämpel?) är jättefin)och jag blir alltid lika glad av att läsa om dem som faktiskt håller ihop år ut och år in! m. forsberg skriver klokt också ;). har självklart njutit av veckobilderna med :)! härligt blandning av tvätt och mys ;).

skönt att det finns fler som håller med om den rätta platsen för en lugn frukost...

och sist, men absolut inte minst, önskar jag en riktigt vacker valborg (kan du inte ta en majbrase -bild åt oss här ;) ? ) och lycka till med uppgifterna!

kram kram,