söndag 21 februari 2010

Det här året blir det många 40-åringar.

Maken och jag är båda födda 1970. Det betyder att vi ska fira våra 40-årsdagar i år, men hur det kommer att gå till vet vi ännu inte. Någon som vill bjuda oss på lyxkryssning? Nja, det lär snarare bli en familjehistoria. Vi har båda stora familjer och det är dem vi helst vill vara med. Tårta på sommarön, kära släktingar? Vi väljer en dag med god solstatistik...

Fina Å firar sin högtidsdag idag, så jag ringde henne tidigare i kväll. Det är synd att man inte hinner hålla alla vänskaper vid liv, men allt har väl sin tid. Nu bestämde vi oss i alla fall för att se till att träffas i hemstaden i sommar. Det ser jag fram emot!

1 kommentar:

Mamma med ambitioner sa...

Vad härligt du skriver. Jag fyller också 40 i år. Vi klurar på en resa med familjen. Fina kort du gör, jag tror bestämt att jag ska prova. Tack för inspirationen:)
Kristina