fredag 6 maj 2011

Do what is right, let the consequence follow...


Battle for freedom in spirit and might! (Mens sana in corpore sano.)

I morse hade jag två val.
1. Gå och lägga mig och sova en timme till efter att ha fått iväg barnen till skolan. (Jag lade mig alldeles för sent i går kväll.)
2. Ge mig ut på en joggingtur i spåret.

Jag kan stolt meddela att jag gjorde rätt val. Det innebar viss obehagskänsla i form av illamående eftersom jag inte hade väntat tillräckligt länge efter frukosten och benen värkte då jag pressade mig själv lite extra hårt, men jag gjorde det! Jag joggade nästan hela rundan och hann förkovra mig under tiden eftersom jag hade lånat makens iPhone, så nu känner jag mig stark och glad och redo att hjälpa min syster fixa huset som ska fotas inför försäljning.

Inga kommentarer: