tisdag 24 maj 2011

Viktiga Vuxna.

Jag är så tacksam över de fantastiska människor som hjälper våra barn att växa, de som uppmuntrar, peppar, hejar och tror på just våra "små". Mina musiklärare har betytt väldigt mycket för mig och om jag inte har helt fel kommer våra barns lärare att göra detsamma för dem.

Idag har yngsta dottern sin sista pianolektion, någonsin, med sin älskade pianofröken Birgitta. Birgitta har jobbat ett extra år, men nu är det dags för pension.

Upplägget har ni sett förut. Jag fortsätter öva på att skära med skalpellen. K och utropstecken har visst svårt att samsas...



Sonens trumlärare Fredric är också en pärla. Han brukar alltid få en chokladbit och ett kort av G och grannkillen S. (Av någon anledning brukar jag göra kortet.)

Tack till trummagister

Nya stämplar kommer till You Dos lager nästa vecka. Något senare kan ni förhoppningsvis hitta dem i butikerna! Tack för...-arket tror jag blir väldigt användbart! Fram för mer tacksamhet, helt enkelt.

Inga kommentarer: