söndag 24 april 2011

Glad Påsk!

Jag glömde ju att önska er alla Glad Påsk! Nu är påsken snart över, men man kan med fördel fortsätta njuta av härlig musik.

Titta förresten vad jag och maken vann i ett par av "vårt" City Gross påskgodistävlingar. Jag skäms över att erkänna att jag vann det stora påskägget genom att föreslå namnet Mmmmumsigt till ett Maraboupåskägg. De kunde inte låta bli att gnugga in det i ansiktet på mig utan hade tejpat fast tävlingskupongen på själva ägget... Nåja. Varken jag eller resten av familjen tackar nej till choklad för 400 kronor.


Motiveringen till makens vinst var betydligt bättre genomtänkt. Tyvärr fick han inte med den kupongen, men en bild på godiset kan ni få.

1 kommentar:

Pernilla sa...

Sambon vann också ett Maraboupåskägg i vår lokala mataffär - hans förslag var Påskbollen... Behöver jag säga att barnen blev överförtjusta?!