tisdag 5 april 2011

Ibland måste någon annan bära...

... och jag får låta mig bäras. Japp, så är det.

Nu lägger jag ner och åker in till stan, tar med två av barnen på inköpsrunda (vårskor), fika och trevligt umgänge (hoppas jag) innan vi alla tre i kväll njuter av det tredje barnets soaré. Fadren föreläser på KTH, så den stackaren missar en av årets höjdpunkter. Tur att det nu för tiden finns möjlighet att uppleva delar av missade känslor genom filmkameror och moderna mobiltelefonapparater!

2 kommentarer:

tinajo sa...

Ha så kul! :-)

Mamma med ambitioner sa...

Hoppas ni fått en trevlig dag med mycket inköp och en kväll att minnas både i hjärta och på film. Visst, jag håller med dig om att videokameror och mobiler är toppen. Vi tittar gärna på filmer från barnens uppväxts år. Skrattar gott och fäller en och annan tår. Må gott vännen min.