söndag 3 april 2011

Strössel.


Någon som känner mig väl skickade ett fint paket till mig i fredags. Tidningen har jag inte haft tid att njuta av än, men den kommer att komma väl till pass under veckan! Blomsterchecken löste jag dock in nästan på en gång och efter att ha lagt till några kronor själv är det nog inte så förvånande att jag valde en bukett i...


... toner som gick åt lime, grönt och gult. Ranunklar är så tacksamma. Lite dyra att köpa, men sköter man om dem med fräscht vatten och nya snittytor lite då och då kan de stå i två veckor. Det är mycket blomma för pengarna!


I går var E och jag iväg och fick oss lite inspiration till livs. Under tiden vi var borta blev vi uppdaterade om vad som hände hemma. S hade tittat på Bolibompa på nätet och där fått receptet på en smaskig efterrätt. God var den också fick jag höra! Tyvärr fanns det ingenting kvar när vi kom hem, så vi fick nöja oss med de vackra bilderna.



Jag behövde fylla på mitt förråd av kort. Kortskisskorten kommer att pytsas ut här framöver, men det här kortet gjorde jag utan några uppdrag inblandade. Jag tog de saker som låg framme och kompletterade med de härliga halvpärlorna. Tio minuter tog det på ett ungefär. Allt material kommer från You Do!

2 kommentarer:

pysselpetra sa...

Enkelt men snyggt
Är det rubbons eller stämplar till Grattis???

Monica sa...

Petra - Grattis kommer från clearstamparket med studenttema. Det kommer snart hem till dig! :)