onsdag 6 april 2011

Onsdag.

Ljuva onsdag! Tandläkarbesöket gick bra och jag hade inte behövt oroa mig. Så klart. Jag vet ju hur det är varje gång och borde kunna styra mitt eget beteende lite bättre! Om några veckor ska jag plocka bort en tand. Det visste jag sedan innan, så det var inga nyheter. Dessutom verkar det inte vara någon komplicerad process, så det bekymrar mig inte.

Yngsta dottern kom hem med två bortrensade kvistar videkissar. Underbart vackert. Jag är glad att ingen är allergisk här hemma!


Vi hade förresten finbesök härom dagen. En av besökarna fick titta på Pippi en liten stund. Jag förstår hans förskräckelse på den här bilden. Pippi väcker alltid många känslor!


En annan av besökarna var på strålande humör. Speciellt när hon fick hugga in på en banan. Den tredje besökaren ville inte vara med på bild, men som ni ser gick jag runt hennes önskan lite grann. Hehehe. Jag är en grym storasyster.


För övrigt kan jag tala om att jag varit dålig både på att tävla och vinna den senaste tiden. För ett tag sedan fick jag iväg ett bidrag till Gus textils tävling. Till min stora glädje vann jag andrapriset; 500 kr värdecheckar från företaget och en långärmad pikétröja dekorerad med företagets namn. Pengarna räcker till fyra par stödstrumpor, något som jag är storförbrukare av. Jag tackar och tar emot!

1 kommentar:

Annika/Resfredag sa...

Vilka jättesöta besökare du hade! :) Och vad kul med en vinst till, det var verkligen på tiden. KRAM