fredag 29 oktober 2010

Det skrivna ordets makt.

Jag har sett många personer kommentera den lite småroliga, eller väldigt provocerande, artikeln om vindsvåningen som det talas om i den här artikeln. Själv tycker jag att det är roligt att få tips och idéer om heminredning, så fortsätt med det, ni som inredningsbloggar! Reaktionerna får läsarna ta ansvar för själva. Är man avundsjuk så är man. Är man kreativ och uppfinningsrik är man det. Är man både och kanske man kan klura ut något smart sätt att fixa en dyr look till en billig penning.

Själv sitter jag här med ett lager damm över hela inredningen, en hög tvätt i vardagsrummet (behöver strykas och vikas) och förväntansfulla och efterlängtade vibbar inför höstlovet. Jag struntar i allt och går på promenad i det fantastiska vädret.


Till slut... Ett julkort till inspiration, kanske? Allt material från You Do. Kortbas Canvas, bakgrundsstämpel och snögubbe Artemio, God Jul-stämpel You Do, snöglitter och glaze (min favorit just nu) You Do, vitt embossingpulver Artemio och papperstrassel You Do. Snögubben är också belagd med glaze och så har han fått ett lager vitt glitter. Hela kortet glittrar så fint. Det gillar jag.

Trevlig helg!

1 kommentar:

stina ~maräng~ sa...

Det gjorde du helt rätt i! Härligt höstväder måste man ta vara på. Stryktvätt brukar ligga kvar när man kommer tillbaka ;) Ha en riktigt härlig helg! Kram!