måndag 4 oktober 2010

International Card Making Day.

Jodå. Det var kortmakardag i lördags. Inte för att jag gjorde så många kort, men här kommer några som jag gjorde innan.


Det här kortet gjorde jag efter Rebekahs skiss till AMLTs blogg. (Kortmakardagstema...) Skissen var jättelätt att följa. Haka på!


Peterlina har gjort ännu en fin skiss till Kortskissen. Efter den gjorde jag det här kortet. (Fotat under kassa förhållanden, så det ser faktiskt lite finare ut i verkligheten. Jag stämplade med Distresser på papper som sprayats med guldskimmer. Miriam ska få det när det är dags. Annars brukar vi inte skicka så många Thanksgivingkort!)

3 kommentarer:

Lene S sa...

Så fine kort! Falt spesielt for det øverste:)

Ha en fin dag Monnah!

KRAM :)

Zarah sa...

Suuuperfina!

Sockergrynet sa...

Underbara kort! <3