lördag 23 oktober 2010

Lördag förmiddag.

Maken är borta hela dagen (förhoppningsvis kommer han hem och delar med sig av lite inspiration i kväll). Själv ska jag agera läxhjälp, konsertåskådare och ressällskap. Förutom det har jag funderingar på att göra något av en del projekt som jag hoppas ska gå att genomföra över huvud taget, för i min fantasi gör de ingen nytta.

Den fina metallskylten kom i ett paket från svägerskan K i Australien. "Shoot for the moon. Even if you miss you'll land among the stars."

Tack Kristina!

Och varför envisas det här magasinet för miljonärer att komma hem till vår brevlåda? Det är adresserat till min make. Är han miljonär i hemlighet? Hm. Vi (och banken) äger en förortsvilla som förvisso är värderad till miljonbelopp, men det gör varken honom eller mig särskilt speciell om man tänker hur många som är i samma situation. Jag får fortsätta att bläddra bland lyxprodukter och låtsasleva livet bland lyxlirarna här i vårt land.

Inga kommentarer: