tisdag 26 oktober 2010

Lånta bilder.



Jag vet ingenting om den här tjejen mer än att hon heter Isabel Adrian och är med i någon Hollywood-fru-såpa. Jag vill bara säga att jag tycker det är synd att skönhetsidealen har ändrats så att en tjej som har ett utseende "to die for" längtar efter att förvandla sig till en plastdocka. Var slutar det här? När börjar vi operera våra barn för att de inte passar in i mallen?

Som sagt, om en plastikkirurg skulle ta tag i mig för en extreme makeover skulle det inte bli mycket kvar av gamla Monnah. Jag skulle ner 15 kg i vikt, fettsuga här och där, göra en bentransplantation (mina ben skulle inte gå att fixa med någon operation i världen), operera näsan, fixa de ständigt mörka ringarna under ögonen, göra en bröstreduktion och ett bröstlyft, byta ut tänderna och antagligen sätta pricken över it (eller hur man nu skriver det) genom att spruta in diverse fillers i närsynthetsrynkan mellan ögonen, runt munnen och icke att förglömma, i läpparna. Efter det skulle nog inte själva jag finnas kvar. Vad tror ni?

Edit: 1) Bilderna tog jag från Aftonbladet. 2) Jag frågade den 14-årige sonen vilken av tjejerna som var snyggast. Han såg inte ens att det var samma person, men tyckte att den översta var jättesöt och att den nedre såg ut som en tant. So much for those dollars, lady. Sedan kan jag ju tycka att Demi Moore är väldigt snygg för sin ålder. Jag vet att hon har opererats en massa, men så var hon jättevacker redan innan operationerna.

4 kommentarer:

AG sa...

håller me, hon var otroligt mycket vackrare innan hon började trixa sådär...

Lene S sa...

Så utrolig trist..... Hun var jo så mye vakrere før..

Linda sa...

Jag såg programmet och hon verkar tyvärr inte särskilt vacker på insidan heller. Sorgligt! Hon var betydligt vackrare förut!

Unknown sa...

En sån fantastiskt naturlig skönhet hon var och nu så förstörd. Trodde heller inte att det var samma person.