onsdag 27 oktober 2010

Ny frisyr.


Äntligen har jag varit hos frisören igen. Det har varit nödvändigt länge, men nu stod jag verkligen inte ut längre. Efter ett besök hos Umit (Rinse i Heron City) känner jag mig som en ny människa. Ursäkta den riktigt kassa bilden, men ni kan i alla fall se hur glad jag känner mig! (Efter gårdagens inlägg kan man kanske få intrycket att jag inte bryr mig om utseendet alls, men icke så. Jag tycker bara det är så sorgligt att det gått överstyr och att man inte ska kunna känna sig åtminstone halvnöjd med sitt naturliga utseende.)

8 kommentarer:

Sockergrynet sa...

Söt och snygg som alltid!! <3

Zarah sa...

Du är jättefin och frisyren är kanonläcker - den klär dig verkligen!

Miaa sa...

Så jättefint! Jag själv hade hår till midjan, men fick äckliga "husdjur" i håret (då det går på jobbet...) så det åkte av till axlarna! Men jag måste till frissan o fixa till det och din frisyr är först på listan, känner jag! Jättefint!
/Miaa

AG sa...

snyggt! jag gillar färgen:)

stina ~maräng~ sa...

Jättesnyggt!

Evelina sa...

Snyggo!!!

Fiffi sa...

Vad fin du är! ♥

Anja Olergård sa...

Vad snygg du är, Monnah!