söndag 24 oktober 2010

Lite fler foton på sötisen.

Tummen upp!

Skärpedjup är alltid roligt att leka med. Hade tummarna varit lite högre upp hade jag nog gillat fotot ännu bättre.

Vad tänker du på?

Jag tog en massa foton och de flesta blev ganska fjantiga. (Försök själva med en spexig nioåring...) Det här hann jag ta i farten. Naturligt är ofta bäst.

Glad

Den här lilla dottern vet oftast inte hur hon ska göra med munnen då hon ska vara med på kort. Det blir konstiga miner med hopsnöpt mun som nummer ett på listan. Som sagt. Naturligt är bäst!

Än en gång kastar jag ut frågan om Photoshop-actions till Mac. Ska det vara så omöjligt att få tag i, eller är det jag som bara inte fattar när jag försöker leta runt i cyberrymden? Det nedersta kortet mixtrade jag med i säkert en kvart innan jag fick det ungefär som jag ville, men jag är säker på att det finns någon action som hade fixat det på ett par tryck på musen...

1 kommentar:

Sockergrynet sa...

Underbara kort!! Så söt och så stor!! Tiden går! :) Jag ska se om jag kan hitta photoshopactions för Mac...återkommer... annars får du göra dem själv! ;)