onsdag 22 oktober 2008

Elektrikern på besök

Tja, besök och besök. Han verkar jobba hårt med att

1. installera ugn och spishäll
2. installera diskmaskin (gaaaah, vi har diskat för hand efter fem personer i ett halvår, gissa vem som är glad just nu)
3. sätta fart på elekticiteten i resten av nedervåningen så vi slipper leva i skymningsland dygnet runt (fast det är mysigt med levande ljus också)

Sedan är det bara fläktkåpa och kamin kvar. Knappt så jag tror det är sant! Bilder kommer, men nu måste jag jobba. Svanströms på Sveavägen 73 idag, Upsala färg imorgon och på fredag far jag till Västerås.

Tack till Malin som var trevligt scrapsällskap här hemma igår! Vi satt i det skumma ljuset och kisade, men jag lovar att det fantastiska minialbum hon arbetade med var just fantastiskt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag har helt förträngt vår tid utan spis o diskmaskin... :)
Verkar som om ni ser ljuset i tunneln nu. Hoppas att du bjuder på lite bilder när det börjar bli klart
kram på dig

Anonym sa...

Det var verkligen jättetrevligt och även om vi inte ses så ofta (fast vi bor rätt nära varandra) så uppskattar jag verkligen de gånger vi ses, du är en jättebra scrapkompis och en väldig bra vän :)