torsdag 2 oktober 2008

Sjuka barn och inspirerande Martha

Idag har jag storebror och lillasyster hemma. Feber och förkylningar har slagit till här, kanske inte helt oväntat vid den här tiden på året. Jag är bara glad att de är sjuka så sällan nu när de är större! G är helt utslagen av febern, men S behöver nog underhållas med lite pyssel kan jag tro. Jag gick därför in till husgurun Martha Stewart för att inspireras lite. Det var jättelänge sedan sist, så jag blev återigen alldeles förundrad över mängden av och kvaliteten på inspirationsartiklar. Kolla in hur grymt snyggt det är med blått och orange tillsammans...



Bilden är lånad från http://www.marthastewart.com/

4 kommentarer:

Zarah sa...

Verkligen snyggt - och smart! Tack för påminnelsen. :) *studsar iväg för att kika hos Martha*

Åsa (asali) sa...

hihi...blått o orange är ju Giffarnas färger (Bollnäs bandylag) o jag som inte alls gillar dem har oxå svårt för denkombinationen även om det onekligen är en läcker kombination :)
Tack för den gulliga kommentaren inne hos mig oxå :)
Kram

Evelina sa...

Ha ha, tänk precis den bilden sparade jag ner på min dator här om dagen. Gillade färgskalan och tyckte det var en så rolig idé med clipboardsen. :-)
Tack för paketet förresten (formexgrejerna) och det underbara kortet (du är ju bara sååå duktig!) det kom fram helt och rent igår. :-)
KRAM och hoppas di små barna kryar på sig snart.

Anonym sa...

Trodde jag "kunde Martha utantill" men den bilden har jag inte ens sett. Tack för påminnelsen! Kram!