onsdag 29 oktober 2008

Metalimo



Här har jag gjort en sida med material från Metalimo. Jag älskar den här K&Companyserien! Den är glittrig och vacker och så är den blå... (Är det förresten någon som kan tipsa om var det finns mörkblå sammetsgardiner att köpa?). Twinklings är alltid lika kul att måla med, speciellt om man sitter vid ljus som framhäver det där speciella skimret! Här blandade jag Mustard Green och Egyptian Gold. Mums.

För övrigt har vi haft en riktig lovdag med allt vad det innebär. (Vi har t ex haft Julmustpremiär, jag har varit supereffektiv med en massa tråkärenden som gäller huset, barnen har fått umgås med sin supermoster och så har vi ätit god mat förstås.) Maken är kvar på jobbet fast klockan är jättemycket. Inte lätt att vara aktieanalytiker dessa dagar!

5 kommentarer:

Nina sa...

Såå vackert!!

Angående gardiner; Kolla IKEA - de hade i alla fall mörkgröna och mörkbruna längder av sammet sist jag var där och kikade... de kanske har blå också?

Anonym sa...

Snyggt!!! Julmust, mmm.

PERNILLA sa...

tack för den roliga överraskningen som kom i brevlådan idag! citatet ska sitta i en snygg ram på mitt kontor!

Anonym sa...

Jättevacker! Ja, när det glittrar och glimmar är trevligt :D
Kram Kicki

Nayheli sa...

Muy lindo!!! tienes un estilo que me agrada bastante.
Muchos saludos desde México.