onsdag 29 oktober 2008

Lite som Martha Stewart.

Japp. Vi har bakat chocolate chip cookies och lagat smördegsinbakad fläskfilé till min nyförlösta syster idag. Det var jätteroligt och blev uppskattat. Brorsan passade på att komma förbi och så har vi en lillasyster till som är på höstlov här uppe. Rätt bra med fyra syskon av sju på samma ställe! Det händer inte så ofta nu för tiden.
Väl hemma gröpte vi i familjen ur vår fantastiska pumpa och försåg den sedan med en massa vackra stjärnor. Alla är nöjda med att ha en pumpa utan läskigt ansikte. (Inspirationen kom från en pumpa på Marthas hemsida. Hennes hade många runda hål och var jätteläcker, men vi tycker nog att den här blev snäppet bättre. Jante? Skulle vi känna till honom?)

5 kommentarer:

Mya sa...

Så snygg pumpa, klart snyggaste jag sett :)
och en sån sötis du visar upp. underbart foto! kram mya

ylva sa...

åh, nu måste jag skaffa en citatbok också! dialogen var ju bara för underbar! och layouten är underbar, sl inte fullt så (jag veeet), pumpan fantastisk och den lilla bebisen ljuvlig :). kort sagt, eller nå't.

kram kram,

Nina sa...

Håller med myamia - underbart foto, och vad snygg pumpan blev! Det är väl inget fel att vara stolt över något man har gjort?? Jante är död ;)

joggemia sa...

Men hallå vad snygg pumpan blev!

Kram!

Anonym sa...

En citatbok vore nog inte helt fel. Vilken supersnygg pumpa! Jätteläckert med stjärnor. Det måste jag göra nästa år.

Kram

Maria