tisdag 14 oktober 2008

Punchinella





Sist av alla (?) provar jag s.k. punchinella. Jag fick ett helt kuvert fullt av snälla Helena! Nu har jag klämt och känt på den här roliga produkten som påminner lite om magic mesh som var så populärt då jag bara hade scrappat i några år. Jag ska testa att använda punchinellan som mask, men tills dess får ni kolla på korten som blev ihoppysslade i förmiddags. Jag gillar hur den här produkten glimmar lite lagom tufft! Tyvärr syns det inte så bra på fotona.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jäklar vilket coolt filtband :)
Finfina kort.

joggemia sa...

Jag tycker att du som sist av alla (?) lyckades utmärkt med punchinellan! =) Ser fram emot resultatet av masken.

Kram!

Anonym sa...

Ha, jag trodde jag var sist med punchinella...

:)

Himla fina kort blev det i alla fall!!

:)

Anonym sa...

Så rackarns kul att se dina fina kort med punchinellan, Monica!
Kram,
HelenaN

Meri(txell) sa...

Så fina kort, Monica! Har du använt en mall för att klippa punchinellan rund? Kram,
Meri

Anonym sa...

ja, jag har ju inte provat punchinella. Eftersom jag mest scrappat på material jag har haft sen gammalt så är jag hopplöst efter i scrapvärlden ;)

Men Magic Mesh som försvann ur scrapmodet precis när jag började, borde verkligen komma tillbaka. Det är ju jättesnygg och en bra dekoration.

Jättefina kort!

/Malin

En salig blandning sa...

He he... Du är inte alls sist:) Jag har inte heller prövat på det!

Jättesnyggt blev det! Och filtbandet är ju bara föööör coolt!