fredag 17 oktober 2008

Metallica kommer till Sverige i mars.



Med anledning av det lyssnade jag och maken på YouTube och jag blev så scrapinspirerad att jag högg i på en gång. Det har inte hänt på mycket länge...

Tänk så mycket hårdrock jag lyssnade på när jag var yngre. Jag hävdade alltid att jag inte gillade det. Sedan var jag förlovad med en hårdrockare och gillade fortfarande inte hårdrock. Nu är jag gift med en gammal synthare och nu gillar jag det. Eller är det 40-årskrisen? Eller balladkrisen? För Enter Sandman är faktiskt inte alls i min smak. Alldeles för trashigt.

5 kommentarer:

Zarah sa...

Det är en vacker låt!! Men synthare är kloka djur - ska ni på DM dårå? ;)

bjorx sa...

Jag gillar all möjlig musik - det enda jag inte riktigt fattar mig på är rap. Metallica är bra de med. :-)

Trevlig helg vännen, här torkar jag fortfarande snor på lilla O - men jag scrappar också! :-) Tjoho!

Anonym sa...

Men MOnna vad smal du har blivit bara sen jag såg dig sist. Det är ju helt galet.

Anonym sa...

Åh, vilken underbar layout, Monica! Trodde inte du gillade hårdrock, tänk så fel man kan ha. Jag gillar verkligen hårdrock och har gjort det sen i tidiga tonåren.
Kram, HelenaN

Anonym sa...

Underbar underbar LO!