fredag 24 oktober 2008

Smakråd





Vilket gillar ni bäst, svart eller vit bakgrund?

14 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm, svårt. Vit tror jag!

Anonym sa...

Vit!!

:)

PERNILLA sa...

och jag säger svart. med vit passpartou eller vit ram. har du gjort? snygga!

bjorx sa...

Svart... Men båda varianterna var snygga! :-)

Trevlig helg på dig, lilla O har fått feber IGEN så jag är hemma med honom i dag. Har bakat sockerkaka + mjuk kaka med citron & Käck (lakritskola) så han är lycklig ändå... Min lille gottisgris! :-)

Kram!

Helen sa...

Jag skulle välja vit, tycker att texten syns bättre.

Zarah sa...

Tveklöst den vita. *nickar* Fin är den! :D

Anonym sa...

Vit, den svarta blev för sorgebetonad

Herr o fru Lundin sa...

Vitt

Ellison sa...

Jag röstar också för vit.

Anonym sa...

vit

Evelina sa...

Svart

MiaMaria sa...

Gillar vitt bäst tror jag :)

Anonym sa...

Vit men du kan ju ha en svart ram om du vill förstärka den. Läckert!

Anonym sa...

Jag gillar den vita bäst. Den svart blev lite för mörk.

Kram

Maria