måndag 6 oktober 2008

Utmaningen, tips no 1

Istället för att shoppa scrapprylar kan man använda det man har i sina små högar på skrivbordet (hänvisning till mig själv). Helena- punchinellan är på gång!



Tjejen vann jag i ett paket från HelenaK för ett bra tag sedan. Nu fick hon bli en julklappstag trots blommorna i korgen. Lite Stickles på klänningen för att glamma till det!



Grattiskortet är gjort på småbitar som låg i en slängpåse. Sassafrassblomman var den sista som var kvar i förpackningen och hade trillat ner på skrivbordet. Den fick alltså vara med på nåder.



En av de där färgdoppade grejerna som jag aldrig förstod poängen med blev jättegullig till ett bäbiskort med små restsnuttar och en vacker K&Co-fjäril. Jag måste bli bättre på att använda saker som är så fina att jag inte får för mig att klämma dit dem någonstans.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka snygga kort du producerar på löpande band :)
Ser fram emot punchinellan - kikar in varje dag för att se ;)
Kram, HelenaN

Anonym sa...

Jag tror att de flesta scrappare har fler scrapsaker än de skulle använda under hela sin livstid... typ.

Jättefina kort! Jag har inga slänghögar, men väl spillpapper...
Kanske skulle få till något med det :)

Anonym sa...

Hihi, varsågod! :D
Vet du, du fyller år samma dag som min Elias. :)
Hoppas du hade en härlig födelsedag!
Kram Kicki

Anonym sa...

Justja, tänkte ju säga också att mitt mål för i år har varit att i så stor mån som går enbart använda av mitt spill av mönstrade papper (för jag har såååå mycket) och det har faktiskt gått förvånansvärt bra! :)
Har också försökt att använda så mycket som möjligt av det jag har hemma istället för att köpa nytt.
/Kicki