lördag 11 oktober 2008

Toppen!

Japp. Nu har jag bara några skjortor kvar att stryka och sedan kan jag vara helt nöjd med dagen.

Jag fotade ett blivande bröllopspar till deras inbjudningar. Paret var vackert liksom de "brinnande buskarna" (lönnarna i all sin prakt), men eftersom jag inte har bett om lov att få visa dem här i bloggen kommer det kanske senare. Jag är färdig med redigeringen av mina favvisar.

Stora dottern och jag hade en härlig dag tillsammans på skolans Öppna Hus och jag vann en jul-CD i tipsrundan som sonens klass höll i. Vi avslutade med ett Taco Bar-besök.

Lilla dottern fick möjlighet att träna extragymnastik på en härlig, stor ballongmadrass som används för att träna volter på (tror jag iallafall) och var helnöjd med de två timmarna i hallen!

Maken gav sig iväg på 20-årsträff med gamla gymnasieklassen. Milda makter! Det betyder också att det snart är 20 år sedan jag tog studenten... Hjälp!

Sonen går det tydligen bra för i schackturneringen. Han ringde och var så glad över att han och två klubbkompisar får sova själva i sitt rum. Hmmm... Mamman anar ugglor i mossen.

Stryktvätten som legat i tv-rummet i snart en vecka har jag tagit hand om.

Tja, det där var min dag. Intresseklubben antecknar.

2 kommentarer:

Helen sa...

Låter som om du haft en bra lördag tycker jag. Skönt att bli av med stryktvätt som ligger.

Anonym sa...

Vissa dagar kan man känna en oerhörd tillfredställelse av att bara göra småsaker. Man pysslar lite, är lite här och lite där. Alldeles lagom och just det vi behöver ibland i vår stressiga värld.

Tänk om man får se brudparet på bild här nån gång... skulle vara kul och du fotograferar jättebra!

Kram!