onsdag 1 oktober 2008

Keep Calm and Carry On

Jag brukar försöka läsa igenom mina blogginlägg ett par gånger innan jag publicerar, men ibland känns det ändå som att orden faller mellan stolarna, eller kraschlandar, eller helt enkelt inte får sin rätta mening.

Nu har jag tänkt på mitt hallinlägg i flera dagar och känner att jag måste förklara varför jag inte vill ha någon "Keep Calm and Carry On"-plansch i hallen. De är ju så fina och finns i många underbara och fina färger hemma hos många inspirerande inredare. Problemet är att det känns som att jag har hållit mig lugn och knallat på det senaste halvåret, men nu orkar jag inte med det längre. Jag känner för att "Explode and Finish Everything" istället! Det är så seeeeeegt! Idag kommer J från TorkAB hit för att inspektera. Jag tror det var när han gick på föräldraledighet som det verkligen stannade av här hemma, men nu är han visst tillbaka! Vi skulle få upp skostället och resten av upphängningsanordningen i hallen innan maken for iväg på jobbresa, men vi hittade tyvärr inte en välbehövlig sockeldel med fyra pluggar i trots att vi letade igenom "allt" flera gånger. Hallen är alltså fortfarande inte färdigfixad. Det är väl ingen som har sett den där sockeldelen?!

Inga kommentarer: